Artdesign.org.pl

Wasze miejsce w sieci

Kogo zatrudnić na stanowisko informatyka.

Postautor: Ryszard Ochódzki » 20 maja 2016, 1:20

Chciałbym zatrudnić na stanowisko kierownika działu IT doświadczonego człowieka. Za bardzo nie znam się na tego typu tematach, więc proszę was o pomoc w tym o co mam go zapytać podczas rozmowy. Muszę przynajmniej robić wrażenie, że znam się na temacie.
Awatar użytkownika
Ryszard Ochódzki

Postautor: paulinaczepuch » 20 maja 2016, 4:06

Poczytaj trochę książek. Jak byłam w potrzebie komputerowej to okazało się, że całkiem szybko umiałam sobie przyswoić tego rodzaju informacje. A tak na poważnie, to ja na twoim miejscu to bym się jeszcze zastanowiła, czy jest sens zatrudniać takiego człowieka. Bardzo popualrne są teraz usługi zewnętrzne w zakresie IT.
Awatar użytkownika
paulinaczepuch

Postautor: douglas » 20 maja 2016, 4:42

Dużo firm już zdecydowało się na kompleksową obsługę zewnętrzną. To generalnie fachowa obsługa firmy polegająca zarówno na podstawach zarządzania komputerami, jak i oczywiście szerszym zakresie. Z tego co wiem, to takie firmy mogą pomóc nawet w zakupie sprzętu komputerowego.
Awatar użytkownika
douglas

Postautor: Poziomka » 20 maja 2016, 5:08

Jak chcecie dobre usługi w tym zakresie, a nie potraficie sobie sami poradzić z ich odszukaniem to zapraszam tutaj http://www.wieza.pl/uslugi/obsluga-informatyczna-firm.html . Jest o czym poczytać i już na tej podstawie można podejmować decyzje o dalszej przyszłości.
Awatar użytkownika
Poziomka

Postautor: Verigo » 20 maja 2016, 6:00

Po drugiej stronie grupy operacyjnej w tym przypadku zasiadają osoby, które nie tylko znają się na komputerach, ale także na szeregu innych zadań, które normalnie w firmie wykonują specjaliści z innych działów. Tym samym można liczyć na pomoc, z której będą zadowoleni także inni pracownicy firmy.
Awatar użytkownika
Verigo

Postautor: Cyklop » 20 maja 2016, 8:49