Artdesign.org.pl

Wasze miejsce w sieci

Czy opłaca się oklejać samochód?

Postautor: PannaMarianna » 04 sie 2016, 0:55

Kupiłam niedawno urzywany samochód. Autko działa, jest super. Bomba. Mam też małą firmę konsultingową. I myślałam, żeby okleić autko folią. Co o tym myślicie? Czy opłaca się oklejać samochód?
PannaMarianna

Postautor: DorianGrej » 04 sie 2016, 2:35

jak masz firme, to przy folii masz od razu reklamę. Mnie to bym satysfakcjonowalo, ale ja firmy wlasnej nie mam. to nie wiem. musisz sama się zastnawowic jak dlugo chcesz jeszcze trzymac firme itd. Czy nie zamierzasz np. zmienic profilu firmy albo adresu strony. Bo wtedy taka folia jest od razu do wymiany a to zawsze jest dodatkowy koszt. A jak mowisz ze masz mala firme to na pewno nie pracuje w niej 500 osob, tylko może 5….
DorianGrej

Postautor: IMPAIR » 04 sie 2016, 3:24

Nie znam się technicznie na oklejaniu samochodów ale jak dla mnie reklama jest w porzadku. Tylko musi być dobry projekt folii. Na pewno nie taki, ze rzucal się w oczy agresywnie, bo wtedy to wyglada komicznie. A o to tu nie chodzi. Jak dla mnie warto próbować wszystkiego. a foliia t o tez zawsze dodatkowe zabezpieczenie przed zarysowaniem jakimś pobrudzeniem. jak mieszkasz w miescie, to wiesz ile tego jest….. i jak niektorzy ,,ostrożni” kierowcy jezdźą.
Awatar użytkownika
IMPAIR

Postautor: Ryszard Ochódzki » 04 sie 2016, 5:03

Jak folia jest dobrej jakości to nie będzie się odklejac i nie będzie pod nimi pęcherzyków powietrza takich malych bąbelków ktreo niestety ale srednio wyglądają estetycznie. Patrz na jakość foli przede wszystkim. Dla mnie to byloby kluczowe. Bo folia to jednak kilka stow mniej w portfelu. Chyba, ze masz cala flotę pojazdów w firmie, to wtedy liczysz w tysiacach takie koszty :P
Awatar użytkownika
Ryszard Ochódzki

Postautor: douglas » 04 sie 2016, 5:53