Artdesign.org.pl

Wasze miejsce w sieci

Oświetlenie do sypialni

Oświetlenie do sypialni

Postautor: paulinaczepuch » 10 gru 2015, 3:08

Cześć. Chciałam się popisać wiedzą, i napisać ile średnio człowiek spędza na spaniu, ale wyleciało mi to z głowy. Wiem jednak, że bardzo dużo! :p Sypialnia to pomieszczenie, w którym nie tylko śpię – ale także się uczę. Ogólnie spędzam w sypialni bardzo dużo czasu. Jestem no-life :p. Dlatego potrzebuję dobrego oświetlenia, aby nie męczyć oczu. Oraz, żeby pomieszczenie wyglądało ładniej, po prostu. Pomożecie mi coś wybrać?
Awatar użytkownika
paulinaczepuch

Oświetlenie do sypialni

Postautor: rudamysz » 10 gru 2015, 3:44

Ja nie, bo nie znam się na tym. Ale na pewno pomoże Ci Mariner – Salon Oświetleniowy, kupowałam tam lampki do ogrodu i byłam naprawdę zadowolona. Masz ogromny wybór, dobre ceny, czasem trafisz na promocje. Różnorodność kategorii pozwoli wybrać Ci odpowiednie oświetlenie dla siebie. I też łatwo dobierzesz je do stylu, w jakim masz urządzoną pozostałą część domu. Warto, by wszystko było przemyślane i miało ręce i nogi. Przejrzyj ofertę i zastanów się, na pewno znajdziesz coś dla siebie.
Awatar użytkownika
rudamysz

Oświetlenie do sypialni

Postautor: Forester » 10 gru 2015, 6:07

Na pewno spodoba Ci się lampa sufitowa do sypialni. Możesz oczywiście wybrać lampę stojącą, ale ja na to miejsce wolałbym postawić regał z książkami. Rzecz gustu. Tak samo możesz zainwestować w lampę ścienną, ale lepiej na to miejsce powiesić obraz, lub kilka. Zastanów się, bo wybór oświetlenia to nie jest taka prosta sprawa.
Awatar użytkownika
Forester

Oświetlenie do sypialni

Postautor: Ryszard Ochódzki » 10 gru 2015, 7:34

Dobre są też lampy podłogowe stojące. Jeśli dobrze wybierzesz, wcale nie muszą zajmować dużo miejsca. Ponadto masz ogromny wybór jeśli chodzi o kształt – jeśli masz dom urządzony w stylu nowoczesnym, będziesz zachwycona ofertą. Choć w każdym innym przypadku też będziesz. Tak jak ja i tysiące poprzednich klientów.