Artdesign.org.pl

Wasze miejsce w sieci

Poprawa jakości obsługi klienta.

Poprawa jakości obsługi klienta.

Postautor: Freska » 07 wrz 2016, 3:55

Prowadząc obsługę telefoniczną klientów trzeba być gruboskórnym i umieć przetrzymać niektóre komentarze klientów. Ale trzeba się też do tego przygotować odpowiednio, bo ludzie coraz częścciej stosują niekonwencjonalne metody rozmowy z naszymi pracownikami. Jak myślicie czy szkolenie telemarketerów jest w stanie pomcó w tej sytuacji.
Awatar użytkownika
Freska
 
Posty: 60
Rejestracja: 16 lip 2015, 10:04
Lokalizacja: Radom

Poprawa jakości obsługi klienta.

Postautor: PannaMarianna » 07 wrz 2016, 4:55

Jako były pracownik działu telefonicznej obsługi klienta mogę Ci powiedzieć, że jedyne czego mi brakowało w tej pracy to właśnie szkoleń i dlatego odeszłam z tej branży. Ludzie muszą zdobywać nowe umiejętności, tym bardziej, że gupy odbiorców są bardzo różne i się ciągle zmieniają. Szkolenia są receptą na przetrwanie w tej branży.
PannaMarianna
 
Posty: 30
Rejestracja: 11 maja 2016, 13:49

Poprawa jakości obsługi klienta.

Postautor: Ropucha » 07 wrz 2016, 5:39

Sama nie byłam po drugiej stronie słuchawki, ale wiem, jak to robili w firmie, w której pracuje moja siostra. Tam raz w miesiący jeden dzień był poświęcony na teoretyczne szkolenie, a drugi na praktyczne. Wszystko pod okiem odpowiedniego trenera. Ty też powinnaś pójść tą drogą, jeśli zależy Ci na dobrych wynikach.
Awatar użytkownika
Ropucha
 
Posty: 47
Rejestracja: 16 lip 2015, 10:05
Lokalizacja: Ustka

Poprawa jakości obsługi klienta.

Postautor: Freska » 07 wrz 2016, 6:14

Pewnie, że mi zależy i mam nadzieję szybko wdrożyć zmiany.
Awatar użytkownika
Freska
 
Posty: 60
Rejestracja: 16 lip 2015, 10:04
Lokalizacja: Radom

Poprawa jakości obsługi klienta.

Postautor: Ryszard Ochódzki » 07 wrz 2016, 7:14

Jeśli szukasz pewnej firmy szkoleniowej to zajrzyj sobie tutaj http://www.halibut.pl/sprzedazy-i-obslugi-klienta/, bo to bezwzględnie najlepszy kandydat do współpracy z Tobą. Korzystałem z ich usłgu w różnym zakresie i są gotowi do pomocy za bardzo rozsądną cenę.
Awatar użytkownika
Ryszard Ochódzki
 
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2014, 11:02
Lokalizacja: Warszawa

Poprawa jakości obsługi klienta.

Postautor: SoLiTuDE » 07 wrz 2016, 8:45

W grupie dobrych firm szkoleniowych lepszej nie znajdziesz...Pełne profesjonalizmu podejście do klienta, które sami uczą :))) Twoi ludzie będą z pewnością zadowoleni, że będą mieli okazję poczucyć się z najlepszymi w tej branży.
Awatar użytkownika
SoLiTuDE
 
Posty: 52
Rejestracja: 20 lut 2014, 11:10
Lokalizacja: Wrocław


Wróć do Zarabiamy

cron